Polska półka filmowa Polska półka filmowa

Nauczanie słownictwa w grupach ukraińskojęzycznych

Bawimy się w polski – warsztaty metodyczne

Jak szumieć i szeleścić po polsku – warsztaty fonetyczne

Nauczanie wymowy w grupach ukraińskojęzycznych

Czytaj po polsku – co i jak czytać z cudzoziemcami

Słuchowisko radiowe w nauczaniu języka polskiego jako obcego

Słowotwórstwo w nauczaniu języka polskiego jako obcego

Ku absencji interferencji – o nauczaniu gramatyki w grupach wschodniosłowiańskich

Gramatyka z kulturą. Kulturalnie o gramatyce

Certyfikacja języka polskiego – po co, na co i komu potrzebny jest certyfikat

Język polski bez granic – seria podręczników dla Ukraińców

Dzień dobry – podręcznik języka polskiego dla każdego

Język polski? Chcę i mogę! Jak uczynić móc z chcieć

Jak lepiej pisać po polsku – kilka przydatnych trików

Co oglądać i czego słuchać w internecie, żeby lepiej mówić po polsku

Różnice kulturowe w procesie nauczania

Feminatywy, maskulinatywy, osobatytwy, neutratywy, dukatywy

„Niech to usłyszą” – jak ze słuchowiska Radia Zet nauczyć się polskiego

Filmy animowane na zajęciach z języka polskiego jako obcego

„Po co nam te recenzje?” Jak pisać, by było ciekawie, poprawnie i pięknie

Powrót do listy