Gadżety
FORUM
Kontakt
Menu
O mnie
Publikacje
Polski film dla początkujących
Młodzi o filmach
Wykłady, lekcje, metodyka, scenariusze
Projekty
Współpraca
Wykłady, lekcje, metodyka, scenariusze
Projekt "Z kinem polskim w świat" jest finansowany przez
w ramach programu
Promocja języka polskiego
Słownictwo specjalistyczne
Przejdź
Nauczanie słownictwa w grupach ukraińskojęzycznych
Przejdź
Bawimy się w polski – warsztaty metodyczne
Przejdź
Jak szumieć i szeleścić po polsku – warsztaty fonetyczne
Przejdź
Nauczanie wymowy w grupach ukraińskojęzycznych
Przejdź
Czytaj po polsku – co i jak czytać z cudzoziemcami
Przejdź
Słuchowisko radiowe w nauczaniu języka polskiego jako obcego
Przejdź
Uczyć gramatyki czy o gramatyce?
Przejdź
Słowotwórstwo w nauczaniu języka polskiego jako obcego
Przejdź
Ku absencji interferencji – o nauczaniu gramatyki w grupach wschodniosłowiańskich
Przejdź
Gramatyka z kulturą. Kulturalnie o gramatyce
Przejdź
Certyfikacja języka polskiego – po co, na co i komu potrzebny jest certyfikat
Przejdź
Język polski bez granic – seria podręczników dla Ukraińców
Przejdź
Dzień dobry – podręcznik języka polskiego dla każdego
Przejdź
Język polski? Chcę i mogę! Jak uczynić móc z chcieć
Przejdź
Jak lepiej pisać po polsku – kilka przydatnych trików
Przejdź
Co oglądać i czego słuchać w internecie, żeby lepiej mówić po polsku
Przejdź
Różnice kulturowe w procesie nauczania
Przejdź
Escape room w nauczaniu
Przejdź
7 zasad pożytecznych konwersacji
Przejdź
O języku i komunikacji w dobrostanie
Przejdź
Feminatywy, maskulinatywy, osobatytwy, neutratywy, dukatywy
Przejdź
„Niech to usłyszą” – jak ze słuchowiska Radia Zet nauczyć się polskiego
Przejdź
Filmy animowane na zajęciach z języka polskiego jako obcego
Przejdź
„Po co nam te recenzje?” Jak pisać, by było ciekawie, poprawnie i pięknie
Przejdź
Powrót do listy